YLE:n kanavat ei tallennu... ideoita?

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Antinontoxic

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Joensuu
Eli ongelma on seuraavanlainen: jos laitan EPG:stä YLE:n kanavalla vaikkapa huomenna olevan ohjelman tallennukseen, ei ohjelma tallennu. Boxin valot alkavat kyllä vilkkua sen merkiksi, että tallennus on käynnissä ja ko. ohjelma löytyy kyllä tallennetuista ohjelmista, mutta ohjelman kestoa ei ole mainittu ollenkaan kuten muissa tallenteissa. Kun ko. tallennusta yrittää toistaa, tulee ilmoitus että haluatko lopettaa toistamisen, palata valikkoon jne.

Jos teen tallennuksen YLE:n kanavalta ohjelmasta joka on tällä hetkellä menossa, ei ongelmia ilmene.

Ideoita?

Imagena Gemini.
 

lakritsa

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

tappari

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Laitteisto
Antenniverkko:
Duo 4K SE
Duo2
Uno 4K SE
Ultimo 4K
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Sijainti
Turku
Laitteisto
Sparkle TV + Homatics Box R 4K Plus + 2* Thomson 270 + Synology NAS DS218+ 2 * LG 77" + Genelec + WiiM Pro Plus & Mini + Adam T5V + T7V + T10S
+ Deskmini X600 + CachyOS+Niri + 4 * Deco X50
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös