Antinontoxic
Huoltovalikon jäsen
- Sijainti
- Joensuu
Eli ongelma on seuraavanlainen: jos laitan EPG:stä YLE:n kanavalla vaikkapa huomenna olevan ohjelman tallennukseen, ei ohjelma tallennu. Boxin valot alkavat kyllä vilkkua sen merkiksi, että tallennus on käynnissä ja ko. ohjelma löytyy kyllä tallennetuista ohjelmista, mutta ohjelman kestoa ei ole mainittu ollenkaan kuten muissa tallenteissa. Kun ko. tallennusta yrittää toistaa, tulee ilmoitus että haluatko lopettaa toistamisen, palata valikkoon jne.
Jos teen tallennuksen YLE:n kanavalta ohjelmasta joka on tällä hetkellä menossa, ei ongelmia ilmene.
Ideoita?
Imagena Gemini.
Jos teen tallennuksen YLE:n kanavalta ohjelmasta joka on tällä hetkellä menossa, ei ongelmia ilmene.
Ideoita?
Imagena Gemini.