Konsultointia vanhalle käyttäjälle

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

pantse

Huoltovalikon jäsen
On ollut sama Suomipoeka image sitten syksyn -2008 (7025+C,C). Blue Screenejä tulee (vain?) 3-4 kertaa vuodessa. On kovassa käytössä ja nyt mietin kannattaako asentaa joku uudempi image vaihtelun/toimivuuden takia? Olis kyllä ICY-BOX (PATA) jos siitä on mitään hyötyä, lähinnä mietin onko vaivan väärtti. Onko tuollaisella 5 vuotta vanhalla DB 7025:llä mitään arvoa/käyttöä enää jos vaikkapa päivittäisi moderniin digiboksiin, en ole mitenkään riippuvainen HD-kanavista, päinvastoin.
 

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Sijainti
Turku
Laitteisto
Sparkle TV + Homatics Box R 4K Plus + 2* Thomson 270 + Synology NAS DS218+ 2 * LG 77" + Genelec + WiiM Pro Plus & Mini + Adam T5V + T7V + T10S
+ Deskmini X600 + CachyOS+Niri + 4 * Deco X50
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

hoodman

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vaasan talousalue
Laitteisto
Vu+ Duo2, Onkyo TX-NR626, Panasonic TX-58EX700
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

Lumikki

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Länsi Kanta-Häme
Laitteisto
Vu+ SoloSE T2 OA 5.1
NUC5+ Kodi (18.8) Libre
RPi3B+ Kodi (19.4) Libre
Qnap NAS 412,431,1635
LG Oled 65" & LCD 40"
AV Yamaha RX-V375
Proson 5.1
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

jukkas

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

Hensu

Valvoja
Sijainti
Lappeenranta
Laitteisto
Vu+ Duo2 kaapelissa OpenATV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

pantse

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös