On ollut sama Suomipoeka image sitten syksyn -2008 (7025+C,C). Blue Screenejä tulee (vain?) 3-4 kertaa vuodessa. On kovassa käytössä ja nyt mietin kannattaako asentaa joku uudempi image vaihtelun/toimivuuden takia? Olis kyllä ICY-BOX (PATA) jos siitä on mitään hyötyä, lähinnä mietin onko vaivan väärtti. Onko tuollaisella 5 vuotta vanhalla DB 7025:llä mitään arvoa/käyttöä enää jos vaikkapa päivittäisi moderniin digiboksiin, en ole mitenkään riippuvainen HD-kanavista, päinvastoin.