Minulla on ollut kyseinen digiboksi jo pari vuotta VTi-imagella. Ostin boksin image valmiiksi asennettuna ja on toiminut tähän asti suhteellisen hyvin. Nyt tapahtuneen sähkökatkon jälkeen toiminta ei kuitenkaan ole normaalia, vaan käynnistettäessä (=virrat päällelaittaessani) ilmestyy kyllä VTi imagen logo ok, mutta kanavien näyttämiseen asti ei pääse, vaan näyttöön tulee musta ruutu. Menun saa näkyville ja kaikkiin asetuksiin pääsee käsiksi. Huomasin että samalla ruudun alakulmassa näkyy ilmoitus 'edit mode on' (en nyt kyllä muista ilmestyykö teksti aina kun järjestelmäasetuksia selaa, koska en niihin ole juurikaan koskenut). Ruudun yläkulmassa juoksee aika (tt:mm) ensimmäisestä käynnistyksestä sähkökatkon jälkeen. Kellonaika siis ilmeisesti nollaantunut.
Löytyisikö siis asiantuntevia vinkkejä, joiden avulla voisi tilannetta selvittää ja lähteä korjamaan? Itse en mielellään alkaisi kokeilemalla muutteleen asetuksia..
Löytyisikö siis asiantuntevia vinkkejä, joiden avulla voisi tilannetta selvittää ja lähteä korjamaan? Itse en mielellään alkaisi kokeilemalla muutteleen asetuksia..