Kertokaas taas tyhmälle miten tämä menee.
Openvix ilmoitteli mystisellä vihreällä vilkkuvalla symbolillaan, että jotain on tekeillä. Osasin aavistaa, että päivityksestä olisi kyse ja laitoinkin päivitysagentin ilmoittamat yli sata pakettia päivitykseen.
14 pakettia vielä jäi päivitykseen, mutta boksi ei suostukaan niitä päivittämään vaikka jo muutaman kerran laitoin päivittymään, niin sama 14 kummittelee edelleen.
Ihan on kuin windows update
Openvix ilmoitteli mystisellä vihreällä vilkkuvalla symbolillaan, että jotain on tekeillä. Osasin aavistaa, että päivityksestä olisi kyse ja laitoinkin päivitysagentin ilmoittamat yli sata pakettia päivitykseen.
14 pakettia vielä jäi päivitykseen, mutta boksi ei suostukaan niitä päivittämään vaikka jo muutaman kerran laitoin päivittymään, niin sama 14 kummittelee edelleen.
Ihan on kuin windows update
