Viasatin ja Canal Digitalin ongelmat kuluttajan silmin
Haluaisin kuulla kuluttajien kommentteja Viasatin ja Canal Digitalin satelliittikanavapaketteihin liittyen. Muun muassa seuraavista asioista haluaisin mielipiteenne:
Muistathan mainita kumman operaattorin kanavapaketista on kyse.
- Markkinointi (onko harhaanjohtavaa, pidetäänkö lupauksista kiinni, oliko jälleenmyyjä: puh-markkinointiyritys, kodinkone- tai asennusliike, joku muu?)
- Asiakaspalvelun laatu (vastausaika, asiakasystävällisyys, tekninen osaaminen ym)
- Laitetoimitus (toimitusaika, puuttuko paketista jotain ym)
- Laitteiston asennukseen liittyvät asiat (asennusliike ja sen toiminta, kortin aktivointi)
- Palvelun toimivuus (onko toimintahäiriöitä, mistä ne johtuvat ym)
Jos et halua postata tähän, voit lähettää tarinasi YKSITYISVIESTILLÄ. Otan kaikki tähän threadiin tulleet asiat esille seuraavan kerran kun käyn Viasatilla ja Canal Digitalilla, ja lupaan myös, että niissä ilmi tulevat ongelmat korjataan. Toivon kaikkien osallistumista, jotta nykyiset ja tulevat maksullisten satelliittikanavapakettien asiakkaat saisivat entistä parempaa palvelua
Haluaisin kuulla kuluttajien kommentteja Viasatin ja Canal Digitalin satelliittikanavapaketteihin liittyen. Muun muassa seuraavista asioista haluaisin mielipiteenne:
Muistathan mainita kumman operaattorin kanavapaketista on kyse.
- Markkinointi (onko harhaanjohtavaa, pidetäänkö lupauksista kiinni, oliko jälleenmyyjä: puh-markkinointiyritys, kodinkone- tai asennusliike, joku muu?)
- Asiakaspalvelun laatu (vastausaika, asiakasystävällisyys, tekninen osaaminen ym)
- Laitetoimitus (toimitusaika, puuttuko paketista jotain ym)
- Laitteiston asennukseen liittyvät asiat (asennusliike ja sen toiminta, kortin aktivointi)
- Palvelun toimivuus (onko toimintahäiriöitä, mistä ne johtuvat ym)
Jos et halua postata tähän, voit lähettää tarinasi YKSITYISVIESTILLÄ. Otan kaikki tähän threadiin tulleet asiat esille seuraavan kerran kun käyn Viasatilla ja Canal Digitalilla, ja lupaan myös, että niissä ilmi tulevat ongelmat korjataan. Toivon kaikkien osallistumista, jotta nykyiset ja tulevat maksullisten satelliittikanavapakettien asiakkaat saisivat entistä parempaa palvelua