Kysymys- ratkaistu Vanha automaattiajastus kummittelee

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

mehukatti

Huoltovalikon jäsen
Olin alkuvuodesta ajastanut Castlen Foxilta jollain automaattiajastuksella. En muista oliko Autotimer vai tavallinen "toista näinä päivinä tältä kanavalta".

Asensin pari viikkoa sitten OpenVix Hadeksen mielestäni puhtaalta pöydältä ja naputin asetukset itse, koska nimenomaan varoittelivat että Apollo->Hades voi aiheuttaa ongelmia jos yrittää pitää asetukset.

Tänään vaan huomasin, että tallennuksiin oli taas ilmestynyt Castlea kun Fox laittoi uusintakierroksen.

Mistään asetuksista en löydä mainintaa että tuo automaatti olisi vielä päällä. AutoTimersissa on vain yksi aivan toinen sarja joka on tehty uutena, ei vanhaa automaattia muokaten. Tulevissa ajastuksissa luonnollisesti on seuraava Castle jakso, mutta niissäkään ei toistoa ole valittuna.

/etc/enigma2/autotimer.xml ei ole merkintää Castlesta.

/etc/enigma2/timers.xml sanoo kuitenkin:
Koodi:
<timer begin="1433527140" end="1433530800" serviceref="1:0:1:211:3001:20F6:EEEE0           000:0:0:0:" repeated="0" rename_repeat="1" name="Castle (12)" description="Kausi            1. Osa 4. Naisen raivo. Kun huomattava poliitikko löytyy murhattuna, tutkijoihi           n kohdistuvat kovat paineet kaupungin johdon taholta. Poliitikolla oli kuitenkin            salainenkin elämänsä. Amerikkalainen dekkarisarja." afterevent="auto" eit="4665           " tags="" disabled="0" justplay="0" always_zap="0" descramble="1" record_ecm="0"            isAutoTimer="1">
<log code="500" time="1433189210">[AutoTimer] Try to add new timer based on Auto           Timer castle.</log>
<log code="5" time="1433527120">activating state 1</log>
<log code="0" time="1433527120">Found enough free space to record</log>
<log code="0" time="1433527127">Filename calculated as: &apos;/media/hdd/tv/2015           0605 2059 - FOX - Castle (12)&apos;</log>
<log code="6" time="1433527127">prepare ok, waiting for begin</log>
<log code="5" time="1433527140">activating state 2</log>
<log code="11" time="1433527140">start recording</log>
<log code="5" time="1433530800">activating state 3</log>
<log code="12" time="1433530800">stop recording</log>
</timer>

Eli AutoTimer tuon sinne on lisännyt, mutta millä perusteella?

Ei sillä, ihan hyödyllistä että nuo 1-2 kauden menee nauhalle kun dvd:t ostin vain siitä eteenpäin ja on ihan säilytyslaatuinen sarja, mutta kiinnostaisi tietää missä tuo automaatti oikeasti on.
 

Lumikki

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Länsi Kanta-Häme
Laitteisto
Vu+ SoloSE T2 OA 5.1
NUC5+ Kodi (18.8) Libre
RPi3B+ Kodi (19.4) Libre
Qnap NAS 412,431,1635
LG Oled 65" & LCD 40"
AV Yamaha RX-V375
Proson 5.1
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

d2mac

Huoltovalikon jäsen
Laitteisto
OpenVix:
VU+ Duo 4K SE (2xC/T2 dual)
Ylimääräisenä: VU+ Duo2 ( 2xT2 dual+uusi VU+ 12211 kaukasäädin)
VU+ Solo2 (T2 dual)
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

d2mac

Huoltovalikon jäsen
Laitteisto
OpenVix:
VU+ Duo 4K SE (2xC/T2 dual)
Ylimääräisenä: VU+ Duo2 ( 2xT2 dual+uusi VU+ 12211 kaukasäädin)
VU+ Solo2 (T2 dual)
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös