Apua kaivataan ->Samsung Plasma TV

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Artsi_fin

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Tampere
Laitteisto
1999-2020 välisenä aikana oli käytössä 1,5m peili kääntömoottorilla 7 kerroksen katolla,koska pikku yksiössä ei ollut parveketta. Vuodesta 1997 eri merkkisiä virittimiä ollut käytössä kuten Nokia Mediamaster, turkkilainen Neta,Axbox miniMe, Nykyään Xtrend 8500 ja Formuler Z pro IPTV-käytössä.
Hei, 7 vuotta käytossäni ollut Plasma tv (PS59D7005DKXXE sarjanumero B3AB34PB600020A, versio nr 1201) käynnistyy mutta sammuu itsestään lakkamatta noin minuutin kerrallaan. Ei etene Samsung näyttölogoa pidemmälle kunnes sammuu ja naksahtaa päälle aina uudelleen taukoamatta. Pari kuukautta "vahingossa" sain sen palautumaan normitilaan. Samsung-huollosta tuli seuraava vastaus;
Hei,tarkastin mallin ja sarjanumeron perusteella televisioonne ei ole enää saatavilla varaosia ollenkaan, joten huolto ei ole mahdollinen televisiolle.
Parhain terveisin / Best Regards,
GOSSE OY

Yhdestä FB-ryhmästä sain tuommoisen linkin;
Kondensaattorissa vika: How to Fix Samsung TV Turning Off and On By Itself
https://www.youtube.com/watch?v=HqjaHI4P35A

Kunpa korvausta vastaan saisin yhteyden käsistään näppärään juottotaitoisen Tampereen suunnasta herättämään töllön henkiin noilla ohjeilla paikan päällä. Vapaata lattiatilaa olisi maton päällä se mahdollisuus toteuttaa. Tuonkokoinen tosi hankala kuljettaa minnekään koska pitäisi suojapakata kunnolla.
Itse oon semmoinen rähmäkäpälä reumankin takia, saisin alkuräjähdyksen vain valloilleen.

Tuo vanhemman polven älytöllö on toiminut minulla vain isona näyttönä aikaisemmin enigma satbokseille ja nykyään IPTV Formuler z8 pro-mediaboksille.
Jos tuota ei saa tokenemaan, en enää minkäänlaista älytöllöä enää hanki vaan tyydyn perinteiseen versioon, jossa vielä scart-liitäntä tai muunninpaikka analogisillekin laitteille.

CIMG2211.JPG







 

tomppaa

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Ylöjärvi
Laitteisto
GigaBlue UHD UE 4K
Gigablue Quad HD 2kpl
Gigablue Quad HD PLUS
Octagon sf4008
Vu+ Duo2
Openatv 7.3
Suomenkielinen
Käännös
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös