Rautalankaa nyypälle

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Koestinen

Huoltovalikon jäsen
Rautalankaa nyypälle

Hommailin DM 7025S/T:n kun wanha sotaratsu Triax 65 sanoi että "ei jaksa" enää.
7025 on toiminut hienosti. Laitteessa nyt Colosseum 1.3 ja YLEn tekstit olen saanut toimimaan 2SUB:lla ( tosin tekstitys puuttuu tallennetta katsoessa mutta ei siitä nyt ). Haluaisin myös saada CD:n kanavat näkymään kun kerran niitä joka kuukausi makselen mutta on joitain asioita jotka ei tahdo minulle aueta :-(

- Voinko käyttää rauta camia ( laite tuntuu tunnistavan camin vaihtelevasti ) vai pitääkö turvautua emulaattoriin.
- Olen kattellut noita emuja ja kiinnostunut yhdistelmästä NewCs + NewCamd jos rauta camia ei voikkaan hyödyntää.

EMU puolella on epäselvää asentamisen suhteen. 2SUB meni hienosti asennus failista eikä sitä tarvinnut sen enempää miettiä menivätkö tiedostot oikeisiin paikkoihin ( ja tuli näkyviin laitteen plugin listaan ). NewCs + NewCamd kohdalla en tälläisiä asennus tiedostoja ole löytänyt :-( Monissa ohjeissa kerrotaan että sinisen painikkeen takaa 'install addons' voisi nuokin asentaa -> tar.gz paketti vai täytyykö jonnekkin täydentää addon asennus linkki jotta asennus onnistuisi netin kautta? Vai onko nämä emut asennettava käsin tiedostoja kansioihin tipautellen?

Tämmöiset asiat vaivaa ja olisi hienoa saada jonkinlainen sielun rauha ja keskittyä varsinaiseen asiaan eli kanavien katseluun :)
 

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös