Tuli onnistuneesti asennettua Openatv vixin tilalle,oscamin asennuksen kanssa oli ongelmia.
Oscamin sain kuin sainkin asennttua n.3tuntia siinä meni.
Asetukset pitäs olla ok ja kortti aktivoitu,mut ei tule kuvaa.
Huoltovalikko on luettu montakertaa läpi,enkä sieltä saa enää apuja.
Voisko joku jelppiä,mistä kannattas lähteä vikaaa etsimään.
Niin ja laitteisto vu+duo2+2kpl dvb s2 virittimiä ja canal digitalin kortti.
Oscamin sain kuin sainkin asennttua n.3tuntia siinä meni.
Asetukset pitäs olla ok ja kortti aktivoitu,mut ei tule kuvaa.
Huoltovalikko on luettu montakertaa läpi,enkä sieltä saa enää apuja.
Voisko joku jelppiä,mistä kannattas lähteä vikaaa etsimään.
Niin ja laitteisto vu+duo2+2kpl dvb s2 virittimiä ja canal digitalin kortti.