KaaS
Huoltovalikon jäsen
- Sijainti
- Etelä-Karjala (South Karelia)
- Laitteisto
- GigaBlue UHD Quad 4K Pro BCM7252S 12K DMIPS Dual Core, 2x1700 MHz, RAM:4GB DDR4, Flash:8GB eMMC, LinuxOS, HVEC / H.265, MPEG-2, 2xCI, BT 5.4, Gigabit LAN, SAT>iP, HD1000Gt, 8xDVB-S2 FBC, 2xDVB-C/T2, 3xUSB, HBB-TV. Motorized dish (TM-2300M3), Digitan antenniverkko, Simple Ten Eighty, OpenVix 6.8.006
Rohkenin koittaa asentaa toisen järjestelmän laitteeseeni ja se onnistuikin. En tiedä olisi järkevin valminta mutta päätin asentaa OpenATV Slot 2 -paikkaan.
Kaikki toimii sinänsä niin kuin pitääkin mutta ei tule sitä valikkoa alkuun, josta voisi valita kumpaan haluaa mennä.
Tällä hetkellä Slot 1 on OpenVix ja se käynnistyy automaattisesti suoraan mutta kuulin, että olisi olemassa mahdollisuus saada valinta alkuun josta voi sitten valita tai jos ei tee valintaa niin sitten menee automaattisesti minun tapauksessa OpenVix.
Kummallakaan puolella ei ole mahdollisuutta käyttöjärjestelmästä valita että valikko tulisi näkyviin.
OPenATV versiona minulla on openatv-7.6.0-gbquad4kpro-20260424
Kaikki toimii sinänsä niin kuin pitääkin mutta ei tule sitä valikkoa alkuun, josta voisi valita kumpaan haluaa mennä.
Tällä hetkellä Slot 1 on OpenVix ja se käynnistyy automaattisesti suoraan mutta kuulin, että olisi olemassa mahdollisuus saada valinta alkuun josta voi sitten valita tai jos ei tee valintaa niin sitten menee automaattisesti minun tapauksessa OpenVix.
Kummallakaan puolella ei ole mahdollisuutta käyttöjärjestelmästä valita että valikko tulisi näkyviin.
OPenATV versiona minulla on openatv-7.6.0-gbquad4kpro-20260424