Olisi taas kaksi kysymystä liittyen uuteen Vu+ Duo2 -boksiin (SatShopin OpenATV imagella)
Ensimmäinen olisi EPG:stä. Päivitin tässä imagen uuteen versioon, minkä jälkeen EPG taas muuttui hieman. Lähinnä tässä uudistuksessa häiritsee se, että aikaisemmin rec-nappulaa painamalla sai laitettua ohjelman nauhalle, ja näkymä pysyi samassa kohdassa (kun vihreää painamalla sai laajemman näkymän, minkä jälkeen näkymä palasi aina nykyhetkeen). Nyt rec-nappi palauttaa nykyhetkeen, mikä on todella ärsyttävää, kun yrittää laittaa useita ohjelmia joltain toiselta päivältä nauhalle. Pystyisikö tätä jotenkin muokkaamaan? En itse heti löytänyt mitään valintaa.
Ensimmäinen kysymys korjaantui itsestään.
Toinen asia liittyy ohjelmistopäivitykseen (pahoittelen että on vähän sekava kysymys, en ihan täysin ymmärrä mitä kaikki tässä kohtaa tarkoittaa - vastaan toki kaikkiin tarkentaviin niin kuin osaan). Olin tätä ensimmäistä kertaa tekemässä, mutta päivitys sanoi että image tms. vanhentunut, täytyy tehdä online-flashaus (tms., termistö ei ollut tuttua ennestään). Samalla varoitteli että voi sekoittaa koko järjestelmän toimintaa. Kuvittelin, että flash liittyisi imageen, mutta olin juuri päivittänyt imagen muistitikun kautta. Voiko tämän online-flashin tehdä huoletta (ottaen huomioon että käytössä on SatShopin muokkaama image), kannattaisiko päivitykset tehdä jotenkin toisin (ladata muistitikulle tms.), vai olenko ehkä ymmärtänyt jotain koko touhusta täysin väärin?
Kiitoksia paljon kaikille.
Ensimmäinen kysymys korjaantui itsestään.
Toinen asia liittyy ohjelmistopäivitykseen (pahoittelen että on vähän sekava kysymys, en ihan täysin ymmärrä mitä kaikki tässä kohtaa tarkoittaa - vastaan toki kaikkiin tarkentaviin niin kuin osaan). Olin tätä ensimmäistä kertaa tekemässä, mutta päivitys sanoi että image tms. vanhentunut, täytyy tehdä online-flashaus (tms., termistö ei ollut tuttua ennestään). Samalla varoitteli että voi sekoittaa koko järjestelmän toimintaa. Kuvittelin, että flash liittyisi imageen, mutta olin juuri päivittänyt imagen muistitikun kautta. Voiko tämän online-flashin tehdä huoletta (ottaen huomioon että käytössä on SatShopin muokkaama image), kannattaisiko päivitykset tehdä jotenkin toisin (ladata muistitikulle tms.), vai olenko ehkä ymmärtänyt jotain koko touhusta täysin väärin?
Kiitoksia paljon kaikille.