IPTV IPTV vs Cardsharing

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi
Status
Viestiketju on suljettu, uusia vastauksia ei voi lisätä.

jone

Huoltovalikon jäsen
Olen tässä ihmetellyt onko cardsharing-keskustelu pannassa ja miksi?En löydä hakemallakaan kovin suurta eroa näiden kahden välillä,joten jos joku viisaampi voisi asiaa hieman valoittaa.Hieman illegaleita varmaan kumpikin mutta millä erotuksella ?
 

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Sijainti
Turku
Laitteisto
Sparkle TV + Homatics Box R 4K Plus + 2* Thomson 270 + Synology NAS DS218+ 2 * LG 77" + Genelec + WiiM Pro Plus & Mini + Adam T5V + T7V + T10S
+ Deskmini X600 + CachyOS+Niri + 4 * Deco X50
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

jone

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Sijainti
Turku
Laitteisto
Sparkle TV + Homatics Box R 4K Plus + 2* Thomson 270 + Synology NAS DS218+ 2 * LG 77" + Genelec + WiiM Pro Plus & Mini + Adam T5V + T7V + T10S
+ Deskmini X600 + CachyOS+Niri + 4 * Deco X50
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Status
Viestiketju on suljettu, uusia vastauksia ei voi lisätä.
Takaisin
Ylös