delfiini
Huoltovalikon jäsen
- Sijainti
- Helsinki
- Laitteisto
- VU+ Ultimo 4K
OpenATV
IPTV
Joku vanha Sonyn televisio
Moikka,
IPTV-kärpänen puraisi näin kevään tullen. Viking/Nordic paketti hankittu ja toimi todella hyvin pienten viilailujen jälkeen.
Mutta - aina kun vaihdan FHD kanavalle nin kuva hyytyy noin kolmen - 10 sekunnin jälkeen. Kanavahyppäys ja taas pyörii sen muutaman sekunnin. Mistä lähtisin hyytymisen syytä etsimään? Image on ViX 5.3 viimeisimmillä päivityksillä ja plugin Jedi. Vai toimisiko jollakin toisella imagella paremmin?
IPTV-kärpänen puraisi näin kevään tullen. Viking/Nordic paketti hankittu ja toimi todella hyvin pienten viilailujen jälkeen.
Mutta - aina kun vaihdan FHD kanavalle nin kuva hyytyy noin kolmen - 10 sekunnin jälkeen. Kanavahyppäys ja taas pyörii sen muutaman sekunnin. Mistä lähtisin hyytymisen syytä etsimään? Image on ViX 5.3 viimeisimmillä päivityksillä ja plugin Jedi. Vai toimisiko jollakin toisella imagella paremmin?