satellite123
Huoltovalikon jäsen
Hei
Olen käyttänyt Geniptv palvelua TiviMaten ja Nvidia Shieldin kanssa. Noin viikko sitten loppui näkyminen. Olen kysellyt meilitse mikä on ongelma. Tunnus ja salasana pitäisi olla voimassa vielä 2 kk. Tunnukseni (tai URL) ei toimi enää edes kännykällä eikä VLC:llä.
En ole ymmärtänyt heidän esittämää ongelmanratkaisua tai selvitystä. Sain heiltä vastauksena linkin, jossa puhuttiin siirtymisestä VPN yhteyteen ja jostain MAC-tunnus -ongelmista.
Onko jollain parempaa tietoa?
Olen käyttänyt Geniptv palvelua TiviMaten ja Nvidia Shieldin kanssa. Noin viikko sitten loppui näkyminen. Olen kysellyt meilitse mikä on ongelma. Tunnus ja salasana pitäisi olla voimassa vielä 2 kk. Tunnukseni (tai URL) ei toimi enää edes kännykällä eikä VLC:llä.
En ole ymmärtänyt heidän esittämää ongelmanratkaisua tai selvitystä. Sain heiltä vastauksena linkin, jossa puhuttiin siirtymisestä VPN yhteyteen ja jostain MAC-tunnus -ongelmista.
Onko jollain parempaa tietoa?