Rygel
Huoltovalikon jäsen
- Laitteisto
- Vu+Duo2, 2xDVB-T2/C+SatShop.fi DVB-T2/C USB, Western Digital Purple WD60PURX , 6000 Gt, 3,5" SATA kiintolevy, OPEN ATV 5.1 20160118
Open Vixistä löytyikin helposti. Mun tuurillani sieltä ei löytynyt muuta kuin pari debug logia koska en huomannut tehdä asetuksista varmistuksia viimeksi. Mutta, menin siinä ennen tallennusten alkua laittamaan Samba-asetukset päälle, eikä boxi kaatunut, ennen kuin: lisäosien latausyritys sekä pariin verkkoasetusvalikkoihin meno kaatoi koneen. kokeilin kaikkia toimintoja 3 kertaa, osoittaakseni että niitä toimintoja ei kertakaikkiaan voi tällä hetkellä käyttää. Seuraavaksi menen selaamaan EPG: tä selaamaan tallennusten päättymisen jälkeen ja eiköhän silloin tule taas miitama kaatumislogi.
Vixissä ne logit voi lähettää myös omaan sähköpostiin, joten kokeilen sitä toimintoa sitten.
Vixissä ne logit voi lähettää myös omaan sähköpostiin, joten kokeilen sitä toimintoa sitten.