Mulla on tuommonen DNA:n Android TV boksi (DNA viihdeboksi sisäänrakennetuilla kaiuttimilla) ja käytän yleensä sitä boksia DVD tallentimen kanssa, HDMI:stä SCART muuntimen kautta. Käyttäessäni sitä näin, olen huomannut että vaikka DNA:n boksin volyymi on täysillä, ääni on silti hieman hiljainen että televisiossa, että siinä DVD-tallenteessa. Kyllä siitä kuulee ja saa selvää, mutta silti se on mielestäni hieman liian hiljainen. Ensiksi tietenkin ajattelin että se hiljaisuus johtuu joko siitä DVD-tallentimesta tai siitä HDMI:stä SCARTtiin muuntimesta, mutta kun kytkin boksin suoraan televisioon, se äänenvoimakkuus silti oli aivan liian hiljainen vaikka boksin äänenvoimakkuus oli täysillä, joten jouduin televisiosta laittamaan lisää ääntä. Joten mitä voi tehdä asialle? Löytyiskö boksille vaikka jotain sovellusta jolla saisi muutaman pykälän lisää ääntä ulos vehkeestä? Vai valitanko DNA:lle tästä? En siis käytä sen boksin sisäänrakennettuja kaiuttimia vaan olen sen äänen asettanut tulemaan ulos.