DB7025+ ja WebIF VLC streaming

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

vmaksi

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Nokia
DB7025+ ja WebIF VLC streaming

Yritin tuossa selailla vanhoja viestejä, mutta en nyt löytänyt suoraa vastausta ongelmaani.

Virittelin viikonlopun aikana boxin käyttökuntoon ja lähes kaikki toimiikin mallikkaasti. Imagena Suomipoika 0.46 + uusimmat DVB-tekstiajurit. Niissä on Ylen kanavilla vielä vähän pikkubugeja kyllä.

Tallennukset menee verkon yli Buffalo Linkstation Live 500 G:lle ja ainakin testattu neljä yhtäaikaista tallennusta menee ongelmitta sisään.

Sain jopa WebIF:n toimimaan ulospäin sisäverkosta, mutta streaming ei vielä toimi. Mulla on routerille tehty DB:lle forwarding portille 80 tuota WebIF:ää varten, mutta muuten portit on kiinni. Pitääkö mun forwardoida tuota WebIF:n kautta tulevaa streamia varten lisää portteja? Ja kuinka paljon tuo oikeasti vaatii kaistaa?

Ja ei, en ole alan ammattilainen enkä edes aktiivinen harrastelija, vaan olen toiminut lähinnä netistä löytyneiden ohjeiden varassa. Asennuksessa ylivoimaisesti haasteellisinta olikin vi-editorin käyttö =)
 

pmantynen

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Forssa
Laitteisto
Vu+ Duo (sat), Vu+ Solo2 (sat) + 2x Sundtek USB + Amiko Viper 4k Combo, lautaset: Gibertini 150 (polarmount), Gibertini 100 (diseqc-moottori)
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

pmantynen

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Forssa
Laitteisto
Vu+ Duo (sat), Vu+ Solo2 (sat) + 2x Sundtek USB + Amiko Viper 4k Combo, lautaset: Gibertini 150 (polarmount), Gibertini 100 (diseqc-moottori)
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös