Vkeys
Huoltovalikon jäsen
Centrum Xamba 300
Sain päähäni hankkia nauhoittavan dvd:n. Keksiikö joku mahdollisesti syitä miksi tuota Centrumin laitetta ei kannattaisi hankkia??
http://147.14.243.142/item_img/de/large/l092857.jpg
Löytyy täältä->
http://www.netonnet.de/
Hinta on mielestäni sopiva, koska minimaalista tuo ohjelmien tallentaminen itselläni on. Lähinnä ehkäpä olen vermettä hankkimassa sen takia, että pääsen hieman perehtymään kuinka nuo tallentavat dvd:t toimii.
Sain päähäni hankkia nauhoittavan dvd:n. Keksiikö joku mahdollisesti syitä miksi tuota Centrumin laitetta ei kannattaisi hankkia??
http://147.14.243.142/item_img/de/large/l092857.jpg
Löytyy täältä->
http://www.netonnet.de/
Hinta on mielestäni sopiva, koska minimaalista tuo ohjelmien tallentaminen itselläni on. Lähinnä ehkäpä olen vermettä hankkimassa sen takia, että pääsen hieman perehtymään kuinka nuo tallentavat dvd:t toimii.