Canal digitalin kortti - Oscam sanoo nyt että no active entitlements?

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

juiser

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Kontiolahti
Laitteisto
Vu+ Ultimo
Yli 10 vuotta on Vu+ laitteissa toiminut, nyt onkin Oscamissa että "no active entitlements". Mitä on tapahtunut? Ei lähde toisessakaan boksissa näkymään.
 

Samzam

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Kanta-Häme
Laitteisto
Vu+ Ultimo 4K, 4xT2,2xS2, OpenATV, 107*113cm offset + GT-DM14MG kääntömoottori 86.5E-36W.
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös