jukkhein
Huoltovalikon jäsen
- Sijainti
- Varsinais-suomi
Eli ongelmia on ollut melkein alusta asti kun siirryin seiskaan. Kerran se teki niin, että kuva meni pimeäksi ja kaijareista kuului naps ja pelkkä kursori jäi vilkkumaan. Sama juttu uudelleen käynnistyksessä, että ei lähtenyt lataamaankaan winukkaa. Biossiin ei muistaakseni päässyt, en muista.!? Parinpäivän päästä laitoin win7 levyn pesään ja ajattelin asentaa uusiksi, koska ei ollut vielä mitään tärkeää tallennettu. No asennus käynnistyi ja kysyi osiota mihin asennetaan, ja koska olin osioinut 300Gb levyn puoliksi, niin en muistanut kummassa vanha win seiska olisi ja tietenkin asensin sen väärään osioon. Nyt käynnistyksen yhteydessä se kysyy aina kumpi käynnistetään.! Miten saan sen toisen 7 poistettua ja normi käynnistykseen.?
Viimeaikoina aina winukan käynnistymisen yhteydessä tulee virhe ilmoitus: "Cant open Aslo.sys!!"
Kokeilin asentaa uusiksi mutta ei auttanut mitään. Ei muuta kuin päivitykset katosivat.!!
Esimerkiksi firefox sammuu heti kun menen esim veikkauksen salatuille sivuille.!!
Olen poltellut levylle tärkeimpiä tiedostojani ja nyt voisin tyhjentää koko 300Gb levyn. Osioida se uudestaan ja asentaa seiska uusiksi, niin ettei mitään vanhaa kuonaa jää rapisemaan.
Mutta miten sen teen, niin että molemmat seiskat myös häipyvät???
Viimeaikoina aina winukan käynnistymisen yhteydessä tulee virhe ilmoitus: "Cant open Aslo.sys!!"
Kokeilin asentaa uusiksi mutta ei auttanut mitään. Ei muuta kuin päivitykset katosivat.!!
Esimerkiksi firefox sammuu heti kun menen esim veikkauksen salatuille sivuille.!!
Olen poltellut levylle tärkeimpiä tiedostojani ja nyt voisin tyhjentää koko 300Gb levyn. Osioida se uudestaan ja asentaa seiska uusiksi, niin ettei mitään vanhaa kuonaa jää rapisemaan.
Mutta miten sen teen, niin että molemmat seiskat myös häipyvät???