No-Link
Huoltovalikon jäsen
- Laitteisto
- HDThunder 4500 V2, Vu+ Uno 4K SE, Vu+ Zero 4K, itsekasattu HPTC, Funai WD6, Elisa Viihde Classic ja Netgem N7800, DNA TV Hubi 2.0, AB Cryptobox 752HD - Dna kaapeli
En ole expertti näissä Vu+ boksiasioissa ja siksi kysyn että mikä olisi toimivin yhdistelmä Vu+ Uno 4K SE boksille ja nimenomaan siis image ja kortinlukija yhdistelmä jos haluan että maksukanavien (myös HD) salaus puretaan levylle:
1. kaapelissa (itse tällä hetkellä Dnan kaapelissa), olisiko Finnsat Neotion ja millä imagella?
2. satelliittivastaanotossa eli käytännössä Allenten kanavat, siis C Moren ja Viasatin leffakanavat, musakanavat, Eurosportit ja dokkarikanavat, toki tiedän että vaatii Allenten oman kortinlukijan mutta mikä image?
Olen vakavasti harkinnut ja aion ostaa tuollaisen Vu+ Uno 4K SE:n tai itseasiassa kaksikin, toisen kaapeliin ja toisen satelliittiin.
1. kaapelissa (itse tällä hetkellä Dnan kaapelissa), olisiko Finnsat Neotion ja millä imagella?
2. satelliittivastaanotossa eli käytännössä Allenten kanavat, siis C Moren ja Viasatin leffakanavat, musakanavat, Eurosportit ja dokkarikanavat, toki tiedän että vaatii Allenten oman kortinlukijan mutta mikä image?
Olen vakavasti harkinnut ja aion ostaa tuollaisen Vu+ Uno 4K SE:n tai itseasiassa kaksikin, toisen kaapeliin ja toisen satelliittiin.