Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Nyt sitten lakkasi verkko toimimasta boksissa. Koko sovitinta ei löydy ja puhan pään vieressä oleva valokin on pimeänä.
Tuliko tästä nyt verkon paino vai onko jotain tehtävissä? Taitaa olla emolle integroituna eli vaihtokaan ei taida onnistua.