Streamaus ulos ?
Olen tässä miettinyt, että olisiko mahdollista saada viriteltyä DM7025+ ja dynaamisella IP-osoitteella varustettu nettiliittymä siten, että voisin liikenteessä ollessani (siis poissa kotoa, työmatkalla) saada kuitenkin TV:n näkymään läppärissäni. Ajatuksena on tehdä Dyn-DNS -tyyppinen ratkaisu, jossa ADSL-purkkini olisi virtuaalisesti kiinteänä IP:nä.
Onnistuuko systeemi, jossa ADSL-purkkiin tehdään tietystä portista suora reititys Dreamboxiin sisäverkossa, jolloin saisi tuon Dreamboxin Webcontrollin aukeamaan. Onnistuuko siitä streamaus ulos ?
Onko joku kokeillut ?
EDIT// Netti on näköjään täynnä noita ohjeita. Hakusanoilla löytyy. Vaatinee jonkin "serverikoneen" pyörimään kotona, ja sinne VLC:n. Ajatuksenani oli lähinnä, onnistuisikohan ihan pelkällä Dreamboxin softalla ?
Olen tässä miettinyt, että olisiko mahdollista saada viriteltyä DM7025+ ja dynaamisella IP-osoitteella varustettu nettiliittymä siten, että voisin liikenteessä ollessani (siis poissa kotoa, työmatkalla) saada kuitenkin TV:n näkymään läppärissäni. Ajatuksena on tehdä Dyn-DNS -tyyppinen ratkaisu, jossa ADSL-purkkini olisi virtuaalisesti kiinteänä IP:nä.
Onnistuuko systeemi, jossa ADSL-purkkiin tehdään tietystä portista suora reititys Dreamboxiin sisäverkossa, jolloin saisi tuon Dreamboxin Webcontrollin aukeamaan. Onnistuuko siitä streamaus ulos ?
Onko joku kokeillut ?
EDIT// Netti on näköjään täynnä noita ohjeita. Hakusanoilla löytyy. Vaatinee jonkin "serverikoneen" pyörimään kotona, ja sinne VLC:n. Ajatuksenani oli lähinnä, onnistuisikohan ihan pelkällä Dreamboxin softalla ?