Pitäisikö GP2:n auto.network toimia

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

hansg

Huoltovalikon jäsen
Pitäisikö GP2:n auto.network toimia

Onkohan joku saanut GP2 4.7:ssa tuon auto.network automountin toimimaan? Mulla on siellä cifs mounttikomento (joka on luotu Blue Panelin Lähiverkko-editorilla):

Koodi:
/hdd/movie/serveri -fstype=cifs,rw,rsize=8192,wsize=8192,user=user,pass="salasana" ://192.168.168.3/Serveri

Käsittääkseni tuon auto.network-hommelin pitäisi osata mountata partitio boksia käynnistettäessä, mitä se ei näytä tekevän. Vastaava mount-komento futaa.

Koodi:
mount -t cifs -o rw,rsize=8192,wsize=8192,username=user,password="salasana" //192.168.168.3/Serveri /hdd/movie/serveri
 

hansg

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

hansg

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös