Kysymys- ratkaistu Onko muilla ollut vaikeuksia CI-moduulin kanssa ?

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Pera38

Huoltovalikon jäsen
Laitteisto
Digiboksi
Laite on Miraclebox signum. Käytän sitä digiboxina. Maksukanavat häviävät usein, ja sitten ei auta kuin soittaa DNA:le että aktioivat ne uudelleen. TV korttikin on vaihdettu. Olen jostain lukenut että CI-moduulin ja TV kortin kanssa on ollut ongelmia, vai onko laitteessa joku ongelma ? En ole näihin laitteisiin kovin perehtynyt. Jos löytyy tähän apua, niin Kiitos.

Ystävällisin terveisin Pera 38

Ratkaisu
Noin parin viikon tauko saattaa riittää ja linkitys ei enää toimi, vaikka se näyttäisikin olevan voimassa DNA:n Minun palveluissa. Vain asiakaspalvelun tekemä uudelleenlinkitys auttaa.
DNA:lla näyttää tosiaan olevan siitä erikoinen linkitysten hallinta, että käyttäjä ei itse voi linkitystä poistaa, vain uusia lukijoita/kortteja voi lisätä. Elisalla sentään voi itse poistaa linkityksiä ja lisäillä mielensä mukaan - ja näyttää toimivan ainakin omalla kohdallani. DNA ei varmaan tee enää mitään päivityksiä linkitysten hallintaan, kun firman enemmistö on myyty Telenorille ja maksukanavat antennissa Digitalle.

Pygmi

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Helsinki
Laitteisto
Vu+ Ultimo 4K, 2 x DVB-S2 + 4 x DVB-T2, OpenViX 6.4.nnn
Vu+ Uno 4K, 2 x DVB-T2, OpenViX 6.4.nnn
GigaBlue Quad Plus, 2 x DVB-S2 + 2 x DVB-T2, OpenViX 6.3.nnn
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.

Upvote 1

VesaT

Huoltovalikon jäsen
Laitteisto
GigaBlue HD Quad Plus, Vu+ Solo4K, FaVal 110cm, Inverto Black Ultra Single, Superjack-DG320 moottori
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.

Upvote 0
Ratkaisu
Takaisin