Onko OpenATV:n ominaisuuksia ja ohjeita koottu johonkin? Nyt ne taitaa löytyä keskusteluista ja enemmän ja vähemmän hajallaan. Uusi käyttäjä saa kahlailla sivuja jonkin verran ennenkuin saa kokonaiskäsitystä.
Paras ja tarkin kuvaus taitaa löytyä sorsista (eli GitHub - openatv/enigma2: openatv-gui ) mutta tuo ei sovi satunnaiselle käyttäjälle. Itse taidan tuolta kumminkin etsiä, jos ei parempaakaan löydy
, mutta joku suomenkielinen wiki sivu voisi olla hyvä. Mun puolesta riittäisi vaikka olisi vain hakemisto ja linkkejä tänne keskusteluihin. Ehkä otsikon alla voisi olla copy-paste tiivistys asiasta, mutta varsinainen syvällisempi keskustelu edelleen täällä (tai miten sitten muotoutuukaan).
Toistaiseksi en ole ehtinyt kunnolla käymään Satshopin kymmen sivuista ohjetta. Ihan hyvä alku käyttöönotossa kumminkin. Sain boksin päälle ja kanavat viritettyä.
Edit:
Omat löydökset laitan githubiin.
Paras ja tarkin kuvaus taitaa löytyä sorsista (eli GitHub - openatv/enigma2: openatv-gui ) mutta tuo ei sovi satunnaiselle käyttäjälle. Itse taidan tuolta kumminkin etsiä, jos ei parempaakaan löydy
, mutta joku suomenkielinen wiki sivu voisi olla hyvä. Mun puolesta riittäisi vaikka olisi vain hakemisto ja linkkejä tänne keskusteluihin. Ehkä otsikon alla voisi olla copy-paste tiivistys asiasta, mutta varsinainen syvällisempi keskustelu edelleen täällä (tai miten sitten muotoutuukaan).Toistaiseksi en ole ehtinyt kunnolla käymään Satshopin kymmen sivuista ohjetta. Ihan hyvä alku käyttöönotossa kumminkin. Sain boksin päälle ja kanavat viritettyä.
Edit:
Omat löydökset laitan githubiin.