Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Mitenköhän Samba serverin saa pyörimään GP2 4.7:ssa? Blue Panelin Services/Daemons-asetuksissa ei näyt Samba-vaihtoehtoa lainkaan. Pitäisikö? Myöskään /etc/smb.conf -tiedostoa ei löydy. Pitäisikö?