Kello menee väärään aikaan

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

-pmv-

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Helsinki
Mikähän ihme Dreamboxia on alkanut vaivaamaan, kun se aina satunnaisesti hyppää johonkin ihan ihmeelliseen aikaan. Kyse ei siis ole väärästä aikavyöhykkeestä vaan jostain ihan oudosta kellon ajasta. Esim. äsken huomasin kellon näyttävän 19:15, kun oikea aika oli 20:50.

Tallennuksethan siinä on jääneet toki väliin ja epg tuntuu jotenkin ihmeellisesti hypähtelevän. Eli korjaus tuohon pitäisi saada. Kellon ajan saan päivitettyä oikeaksi ottamalla telnet yhteyden boksiin ja muuttamalla sen date-komennolla. Muutaman päivän tuo pysyi ajassa edellisellä kerralla ja nyt siis oli taas hypähtänyt kello väärään aikaan.

Mistä tuo boksi kellon ajan päivittää? Se on Welhon verkossa kiinni, eli voiko siellä olla jotain vikaa vai onko vika boksissa?

Mitäs asialle voisi tehdä?
 

elmo

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

elmo

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

Lumikki

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Länsi Kanta-Häme
Laitteisto
Vu+ SoloSE T2 OA 5.1
NUC5+ Kodi (18.8) Libre
RPi3B+ Kodi (19.4) Libre
Qnap NAS 412,431,1635
LG Oled 65" & LCD 40"
AV Yamaha RX-V375
Proson 5.1
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

elmo

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

quibath

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös