Mikähän ihme Dreamboxia on alkanut vaivaamaan, kun se aina satunnaisesti hyppää johonkin ihan ihmeelliseen aikaan. Kyse ei siis ole väärästä aikavyöhykkeestä vaan jostain ihan oudosta kellon ajasta. Esim. äsken huomasin kellon näyttävän 19:15, kun oikea aika oli 20:50.
Tallennuksethan siinä on jääneet toki väliin ja epg tuntuu jotenkin ihmeellisesti hypähtelevän. Eli korjaus tuohon pitäisi saada. Kellon ajan saan päivitettyä oikeaksi ottamalla telnet yhteyden boksiin ja muuttamalla sen date-komennolla. Muutaman päivän tuo pysyi ajassa edellisellä kerralla ja nyt siis oli taas hypähtänyt kello väärään aikaan.
Mistä tuo boksi kellon ajan päivittää? Se on Welhon verkossa kiinni, eli voiko siellä olla jotain vikaa vai onko vika boksissa?
Mitäs asialle voisi tehdä?
Tallennuksethan siinä on jääneet toki väliin ja epg tuntuu jotenkin ihmeellisesti hypähtelevän. Eli korjaus tuohon pitäisi saada. Kellon ajan saan päivitettyä oikeaksi ottamalla telnet yhteyden boksiin ja muuttamalla sen date-komennolla. Muutaman päivän tuo pysyi ajassa edellisellä kerralla ja nyt siis oli taas hypähtänyt kello väärään aikaan.
Mistä tuo boksi kellon ajan päivittää? Se on Welhon verkossa kiinni, eli voiko siellä olla jotain vikaa vai onko vika boksissa?
Mitäs asialle voisi tehdä?