Harb
Huoltovalikon jäsen
- Sijainti
- Espoo
- Laitteisto
- Kotona: Vu+ Solo 4K (1 x tuplaS2, 1 x tuplaT2), Linux/Kodi, Asus ZenWifi AX, 2xChromecast with Google TV
Mökillä: Xtrend et10000 (2 x S2, 2 x T2), Nvidia Shield, Netgear Orbi ac3000, Huawei B818
Voisiko joku kertoa mitä eroa noilla IPTV jakelutavoilla on?
Itse olen ihan tyytyväisenä käyttänyt m3u pohjaisia palveluita mutta olen miettinyt että miten nuo poikkeavat toisistaan ja onko joissakin jotain laadullisia eroja tms. mitä olisi hyvä tietää. Esim käytettävät päätelaitteet, käytettävät codecit, EPGt, tekstitykset, jne?
Itse olen ihan tyytyväisenä käyttänyt m3u pohjaisia palveluita mutta olen miettinyt että miten nuo poikkeavat toisistaan ja onko joissakin jotain laadullisia eroja tms. mitä olisi hyvä tietää. Esim käytettävät päätelaitteet, käytettävät codecit, EPGt, tekstitykset, jne?