Koneena mulla Vu+ Ultimo 4K jossa open vix 5.3xx. IPTV kautta elokuvaa katsottaessa ei mulla toimi hypyt tai kelaus. Aiemmassa boksissa (DUO2 joissa BlackHole) nuo toimivat normaalisti numeronäppäimistä. Pitääkö nuo asetella jostain vai mikä mättää?