Tutustumassa iptv-maailmaan ja E2m3u bouquet:illa sainkin nordic onen m3u:n pelittämään enigmassa.
Nyt kun pitäisi saada epg workkimaan, niin samalla systeemillä laitoin epg-urlin config.xml:ään, mutta ei näy epg:tä. E2m3u bouquet valitti epg-import pluggarista ja asensin senkin ja boottasin duon. Edelleen kuitenkin tyhjää...
Lienee vaan joku pikkukikka
Nyt kun pitäisi saada epg workkimaan, niin samalla systeemillä laitoin epg-urlin config.xml:ään, mutta ei näy epg:tä. E2m3u bouquet valitti epg-import pluggarista ja asensin senkin ja boottasin duon. Edelleen kuitenkin tyhjää...
Lienee vaan joku pikkukikka