Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
tossa surffasin saksalaisilla sat sivuilla ja törmäsin dreambox 5600.. onko tietoo mikä värkki tää on? olen olettanut etta täälä keskusteluissa olemme puhuneet dreambox 7000 laitteesta.
Kaikki tieto terve tulletta vieläkin jahkailen virittimen hankinnassa :roll:
Sparkle TV + Homatics Box R 4K Plus + 2* Thomson 270 + Synology NAS DS218+ 2 * LG 77" + Genelec + WiiM Pro Plus & Mini + Adam T5V + T7V + T10S
+ Deskmini X600 + CachyOS+Niri + 4 * Deco X50
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.