DM7025 Stopped tilassa
Arvoisat boordilaiset,
Tuli taas sähellettyä rankasti tuon DM7025+ ja sen Barryn kanssa niin että boksi jäi pysyvästi TFTP tilaan elikä Stopped ja kysellee dhcp:n kautta tuota IP:tä. Painoin Exit nappulaa Barry valikon tullessa bootatessa (jota en ole kertaakaan aiemmin onnistunut säheltämään...) ja boksi jäi huutelemaan WEBIF päivitystä ja sitten yritin bootata... Tuloksetta.
Mielestäni virtalähde ei ole kosahtanut, koska tähän boksin kyljessä olevaan näyttöön tulee ihan normi tekstit "STOP dhcp" ja saa ip:n kyllä, mutta boottaa ei normaalisti ei sitten kirveelläkään. Boksissa on CF kortti johon tuo Barry on asennettu.
Millä tuon saa siis kunnolla boottaamaan, ilman uutta fläshäystä? On kokeiltu jo CF kortin pois ottoakin tuloksetta.
Arvoisat boordilaiset,
Tuli taas sähellettyä rankasti tuon DM7025+ ja sen Barryn kanssa niin että boksi jäi pysyvästi TFTP tilaan elikä Stopped ja kysellee dhcp:n kautta tuota IP:tä. Painoin Exit nappulaa Barry valikon tullessa bootatessa (jota en ole kertaakaan aiemmin onnistunut säheltämään...) ja boksi jäi huutelemaan WEBIF päivitystä ja sitten yritin bootata... Tuloksetta.
Mielestäni virtalähde ei ole kosahtanut, koska tähän boksin kyljessä olevaan näyttöön tulee ihan normi tekstit "STOP dhcp" ja saa ip:n kyllä, mutta boottaa ei normaalisti ei sitten kirveelläkään. Boksissa on CF kortti johon tuo Barry on asennettu.
Millä tuon saa siis kunnolla boottaamaan, ilman uutta fläshäystä? On kokeiltu jo CF kortin pois ottoakin tuloksetta.