jukkhein
Huoltovalikon jäsen
- Sijainti
- Varsinais-suomi
Häh ?????
Yritän saada kaverin 7025c:een newnigma 3.1.5 softaa sisälle, jolla se lumokortti pitäis pelittää,
mutta dreamup antaa parintunnin jälkeen otsikon mukaisen virheilmotuksen tai tällaisen: WriteFilefunktion failed (win errorcode: 6) ja verkon kautta jää pyytämään vastausta.
Onko tämä win7 syyllinen vai mistä moinen johtuu? Virtalähde pitäis olla ok.!
Yritän saada kaverin 7025c:een newnigma 3.1.5 softaa sisälle, jolla se lumokortti pitäis pelittää,
mutta dreamup antaa parintunnin jälkeen otsikon mukaisen virheilmotuksen tai tällaisen: WriteFilefunktion failed (win errorcode: 6) ja verkon kautta jää pyytämään vastausta.
Onko tämä win7 syyllinen vai mistä moinen johtuu? Virtalähde pitäis olla ok.!