7025 ei mene Deep-Standbylle

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

tappari

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Laitteisto
Antenniverkko:
Duo 4K SE
Duo2
Uno 4K SE
Ultimo 4K
Flashasin tuossa 7025 vanhuksen viimeisellä Newnigma2:lla siten, että boottaa CF-kortilta. Nyt tuo pahus ei mene deep-standby tilaan. Jää jotenkin jumiin. Näyttö pysyy vaaleana ilman mitään tekstiä, ja SCART ei vapauta telkkarille. Onkos kenelläkään kokemuksia?
 

tappari

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Laitteisto
Antenniverkko:
Duo 4K SE
Duo2
Uno 4K SE
Ultimo 4K
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös