Kysymys- ratkaistu Vu+Duo2 tuplaviritin 2 x DVB-T2/C kiintolevy 1000Gt WD10EURX AV-GP, 1 x CI+ maksukortinlukija

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

Buster

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Ilmajoki, Etelä-Pohjanmaa
Laitteisto
VU+DUO2
HEI !
Olen uusi tällä foorumilla mutta Vu+ käyttäjänä jo v. 2017. Boxi toiminut tähän saakka mainiosti, en ole päivittänyt tai juurikaan muuttanut mitään asetuksia oston jälkeen! Ostin laitteen SatShopista kun formulat siirtyi maksukanavalle, olen vain antennilähetysten seuraaja.
Nyt huhtikuussa Digita teki jotain päivityksiä ja boxi lopetti maksukanavien ( Cmore ja Eurosport) esittämisen. Digita lähetti reklamaation jälkeen uuden maksukortin, vanha oli vielä DNA:n peruja! Tein ohjeiden mukaan, pidin kanavaa Cmorella pari vuorokautta mutta ei kanava auennut! Tein imageasennuksen SatShopin ohjeen mukaisesti, hain kanavat uudelleen ja järjestelin oman suosikkikanavakansion. nyt boxi on siinä tilassa että vain yksi kanava on valittavissa, eilen se oli MTV3 toissa iltana Yle1. Kun vaihdan kanavaa laite tekee boottauksen, jos yritän katsella tallenteita laite boottaa, jos yritän sammuttaa laitteen kauko-ohjaimella laite boottaa.

1. Mitä tein väärin ( olisiko pitänyt tehdä imagepäivityksiä?)

2. Kuka huoltaa tai korjaa laitetta jos on yleensä enää kannattavaa?

3. Olisiko joku foorumilainen kykenevä ja innokas korvausta vastaan auttamaan miestä vastamäessä? Minulla olisi kyllä käyttöä boxille paljonkin kun lähes kaikki katson tallenteina! Ei ole lähetysten aikaan tilaisuutta istua TV:tä katsellen.

Samzam

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Kanta-Häme
Laitteisto
Vu+ Ultimo 4K, 4xT2,2xS2X FBC, OpenVIX, 107*113cm offset + GT-DM14MG kääntömoottori 86.5E-36W + 85cm offset 0.8W.
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.

Upvote 0

Samzam

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Kanta-Häme
Laitteisto
Vu+ Ultimo 4K, 4xT2,2xS2X FBC, OpenVIX, 107*113cm offset + GT-DM14MG kääntömoottori 86.5E-36W + 85cm offset 0.8W.

Upvote 0

tappari

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Laitteisto
Antenniverkko:
Duo 4K SE
Solo SE V2
Uno 4K SE
Ultimo 4K
Satelliitti:
Ultimo 4K

Upvote 0