Viasatin kanavista nakyy vain puolet

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

ikk68

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Oulu
Viasatin kanavista nakyy vain puolet

Olen tassa jo useamman paivan yrittanyt asentaa appiukolle mokille lautasantennia,

Lautasena Triax, joka tulee Viasatin paketissa. LNB:na on monoblock. Virittimena olen kokeillut Viasatin mukana tulevaa Samsungia ja Triple Dragonia samalla tuloksella. Sirius kylla loytyy, samoin Thor monoblockin toiseen mikropaahan TD:lla. Thorista nayttaisi loytyvan suurin piirtein kaikki oleellinen (Canalit jne). Siriuksesta loytyy osa TV1000:sta, mutta osa ei. MTV:n lisakanavia ei loydy ollenkaan. Nakyvyytta pitaisi olla, nostin viimeisella yrittamalla lautasen mokin katolle TV-antennimastoon kiinni niin korkealle etta puita ei varmasti ole edessa.

Olen koettanut suunnata mittarilla niin tarkasti kuin suinkin. Voiko tuo silti johtua siita, etta suuntaus on edelleen persiellaan ?

Voipiko olla, etta monoblocki on rikki ? Nayttaisi noin akkiseltaan, etta H-polarisaatiot ei tule, V:t sensijaan tulee. Onko jokin muu selitys nahdollinen ?

PS: Pystyn lukemaan Huoltovalikkoa seuraavan kerran vasta sunnuntaina, joten lisakysymyksiin en ennen sita pysty vastaamaan.

Lumikki

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Länsi Kanta-Häme
Laitteisto
Vu+ SoloSE (2xT2) OA 5.1
NUC5+ Kodi (18.8) Libre
RPi3B+ Kodi (18.9) Libre
LG C9 65" & Sam. LCD 40"
AV Yamaha RX-V375
Proson 5.1
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.