Verkkojakelu

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

tappari

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Laitteisto
Antenniverkko:
Duo2
Solo SE V2
Uno 4K SE
Ultimo 4K
Satelliitti:
Ultimo 4K
Verkkojakelu

En oikeastaan tiedä minkä otsikon alle tämä aihe kuuluu, mutta koetetaan tätä. Elisan laajakaista-asiakkaana olen viimeaikoina maksanut 34,90 euroa kuukaudessa 2Mb/s sisään 0.5 Mb/s ulos liitännästä. Soitteli joku tyttöagentti ja tarjosi Elisan Viihdepakettia hintaan 39,90 euroa kukaudessa. Kertoi nopeuden olevan 24 Mb/s sisään ja 1 Mb/s ulos. (todelliset nopeudet näkyvät tuolta toiselta aihealueelta). Tyttö kertoi kahden vuoden sopimukseen sisältyvän kahden vuoden lisenssin F-Securen turvaohjelmistoon kolmelle koneelle, ja sehän minuun puri koska Norton 360 lisenssini vanhenee marraskuussa.Siitä taisin maksaa jotain 120 euroa kahdelta vuodelta. Vielä lisukkeena digiboxi ja modeemi/tukiasema. Kerroin minulla jo noita olevan, mutta sanoi niiden kuuluvan kahdenvuoden sopimuksen hintaan, joten sanoin etä tulkoon vaan. Tuli paketti josta asensin vain tuon digiboxin, jonka kautta voi tallentaa Elisan omille verkkoasemille 5 TB ohjelmia. Näkyy tallennus toimivan. Tokihan järki sanoo etteivät ne tallenteet millään minulle korvamerkityllä levyllä ole, vaan he tallentavat kaiken vapailta kanavilta ja minun tietoni ovat vain viitteitä haluamistani tallenteista.
Tuo digiboxi sinällään on aika lapsellisen tuntuinen laite. Sillä on mahdollisuus katsella tavaraa muilta UPnP laitteilta. Tunnistaa kyllä DM 8000:n jossa UPnP päällä, mutta .ts tiedostojen toisto on aika sattumanvaraista.
Uskoni verkon kautta tapahtuvaan jakeluun syttyi vasta näiden kokemusten perusteella. Ovat naittaneet tuohon myös mahdollisuuden ostaa maksukanavia ja videovuokraamosta elokuvan yksi kerrallaan.

PNP

Valvoja
Sijainti
Turku
Laitteisto
VU+ Ultimo 4K, Duo4k, Samsung 4k 65", AppleTV
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi sivuston sisältöä.