Valkokankaan ja telineen etsintää?

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

maagiboy

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Paimio
Valkokankaan ja telineen etsintää?

Morjesta!

Juu eli tuota Panasonicin PT-AE 900 olen hommaamassa ja nyt olen etsimässä kunnol
valkokangasta ja näppärää katto telinettä.

Eli tässä vähän mietteitä päästäni..
Jos voisitte jakaa kokemuksia ja mielipiteitä.

Kangas:

Olen ajatellut n.100",1:78 To 1 (16:9, 1280x720 reson kanssa sopiva eli HDTV formaatti kangas)..Huoneen valastuksen kanssa ei ole ongelmia, saa aivan pimeäksi mutta ajattelin että välillä voisi pitää himmeitä valoja päällä joten ne eivät saisi haitata..Tietääkseni PT-AE 900 valotehonsa puolesta näyttää hyvää kuvaa ilman säkkipimeää huonetta?

Hienoin vaihtoehto olisi kehystetty kangas seinään mutta nouseeko niissä hinnat ylös jos ostaa hyvälaatusta? Myös rullattava on vaihtoehtona, varsinkin jos hintalaatusuhde on parempi..

Entäs itse kangas? Täysin valkoinen,harmaa jne..? Niitäkin taitaa olla useita vaihtoehtoja..Toimiiko PT-AE 900 valkoisen kankaan kanssa eli näyttääkö se syvän mustan vai tarvitseeko se apua harmaalta kankaalta? Jos hommaan harmaan kankaan niin huononeeko muut värit, esim. verrattuna aivan valkoiseen?

Mitä merkkejä suosittelisitte?
Hinta korkeimmillaan saisi olla jotain 500€ luokkaa.

Teline:

Eli kattoon kiinnitän tykin.

Telineen ei tarvitse olla mikään ihmeellinen..Ei tarvi pyöriä 360 astetta jne..
Onko telineen varren pituudella merkitystä? Saako aivan noilla pienillä varsilla muutettua tykin kulmaa jolloin saa kuvan oikealle korkeudelle? Jos näin on niin vaikuttaako tämä taas kuvanlaatuun? Kannashan ei tietystikkään tule katon rajaan kiinni..

Onko jotain määräty mallisia telineitä joita suosittelisitte?
Mitä merkkejä suosittelisitte?

Olen tilaamassa tykin saksasta ja ajattelin että samalla voisi tilata Kankaan ja telineen sieltä koska hinnat ovat kuitenkin halvempia.Onko joitain nettikauppoja jotai suosittelistte? Hakemalla kyllä aina löytää halvimman liikkeen mutta se ei paljon liikkeistä kuitenkaan kerro..

Eli tällaisia asioita koitan selvittää..Kiitos vastaajille!!

rtt

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.

aarno2815

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
H:ki
Laitteisto
tykki: JVC DLA-X5000
kangas: ALR 105"
vahvari: Denon AVC-X3800H
Naim Nait XS2

kajarit: Wilson Benesch Square Two+Arc+Dynaudio
Excite 22
subbarit: 2xElac sub3030
Panasonic DMP-UB9000 soitin
Sony UBP-X800M2 soitin
ATV 4K medialaite
TV: Sony KD-77AG9 77" oled
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.

Takaisin