TuxMail, omituiksuuksia, konfigurointi ongelmia

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

ianpales

Rekisteröimätön kävijä
Sijainti
Helsinki
Käyttääköhän moni foorumin jäsen TuxMail plugaria Dreamissä ?
Itselläni on ollut ongelmia plugarin kanssa erityisesti SF 2211 imagen kanssa :(
Kaiken olen mielestäni tehnyt ohjeiden / sääntöjen mukaan mm. http://www.dreambox.net.au ohjeita noudattaen, mutta TuxMailin saaminen pelittämään tuntuu olevan todella ongelmallista.
Olen kokeillut asentaa tuon manuaalisesti lataamalla <a href="http://www.dreambox.net.au/downloads/tuxmail.tgz">tuxmail
</a> fileet. Kopioinut tuosta tiedostot config ja plugins kansioihin. Tietysti myös konfaten poppi lootan asetukset tuxmail.conf tiedostoon, lisäämällä start.enigma sekä start.alternativ tiedostoon rivin: if [ -e /var/etc/.tuxmaild ]; then /var/tuxbox/plugins/tuxmaild;
fi

ja / tai
if [ -e /var/etc/.tuxmaild ] ; then
/hdd/local/bin/tuxmaild
fi
(addon downloadin kautta vastaava tulee automaattisesti, $DEV vain korvattu hdd:llä)

Shellistä touchilla:
touch /var/etc/.tuxmaild

Tuxmail valikkoon ei tule maileja, saatikka "Saunalahti" nimeämääni poppi loota otsikkoa, vaikka virta napin kautta tuolla valikossa olen aktivoinut TuxMailin starttaamisen, Tuxmailiin tulee teksti: "Keine info...", eikä maileja näy, samoin, kun painaa mute napista tuolla valikossa tulee ilmoitus "Daemon ist nict... jne"

Yhden ainoan kerran olen saanut tuon pelittämään, silloinkin sain tuon toimimaan jotenkin mystisesti käyttämällä sekaisin addonin kautta tulevia filuja sekä tuolta mainitsemastani linkistä saatavia tiedostoja :? tuxmail.so tiedosto ainakin eroaa kooltaan mikäli sen asentaa menuvalikosta tai manuaalisesti hakemalla tuolta linkistä.
Silloinkin tosin bugina oli että dreamin ollessa standby tilassa ja mailia saapuessa LCD näyttöön ilmestyi uusien viestien määrä, jne... mutta kone oli aina tiltissä :roll: ei lähtenyt päälle kuin ottamalla virta piuhan irti. No muuten Tuxmail kyllä pelitti mailit näkyi: lähettäjä ja otsikko tuli niinkuin pitikin tuxmailiin plugariin.
Tämä oli kuitenkin jotenkin siedettävästi toimiva ... kunnes sitten päivitteliin imagea toiseen... ja nyt en saa enää millään tuota pelittämään, edelleen samalla SF 2211 imagella, jolla aiemminkin siis sain pitkän tappelun jälkeen toimimaan :shock:
Alkaa taas tuskastua tuohon, kun monet tunnit tapellut tuon kanssa, olisiko kellään mitään ideoita missä mättää :?: Ongelmahan tuntuu olevan että tuxmail Daemoni ei jostain syystä starttaa buutissa, mutta miksi ihmeessä :?:
Poppilootan asetuksissa vika ei ainakaan ole...

pipox

Rekisteröimätön kävijä
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.

Takaisin