Tervehdys Dreamboxaajat!
Vanha ja uskollinen Topfieldini poksahti viimeisen kerran ja seikkailun halusta (ja koska järjestäen kaikki muut tarjolla olevat haukutaan maan rakoon) päädyin Dreambox 7025 C Plussaan.
Asentelin Newnigman CF-kortille ja boksi näyttää nyt kiltisti television, tallentaa ja toistaa tallennuksia.
Vaikuttaa kokonaisuutena loistavalta.
Kysymyksiä/huomioita olisi kuitenkin läjä:
1. Kun tein kanavahaun, oletin että kanavat olisivat järjestyneet verkossa määrätyille paikoilleen, mutta ne näyttivätkin menevät aakkosjärjestykseen, eikä kanavien vaihtaminen numeroilla onnistunut! Tämä on nyt ratkaistu tekemällä favorite/bouquet lista, mutta edelleen toki osa kanavista on eri numerolla kuin olettaisi, esimerkiksi paikan kymmenen pitäisi olla tyhjä, mutta siihen ei bouquet taida taipua. Onko tämä as-designed?
2. EPG on ilmeisesti kahden painalluksen päässä, paitsi jos sen virittää pitkään painallukseen?
3. Saako EPG:n sellaiseksi, että se näyttisi suoraan myös ohjelman kuvauksen?
4. Tallennuslistan tyyli ei pysy, sen palautuu aina vakioon vaikka haluaisin tiivistetyn kuvauksilla.
5. Saako tallennuslistan näyttämään suoraan hakemistoja. Tämän hetkinen hakemiston vaihto: Video -> Video -> Menu -> Vaihda tiedostolistaan, on hieman... kulmikas.
6. Plugari suosituksia? Extrana asennettu vasta Auto Timer.
Mielestäni suurin ongelma laitteessa on kaukosäädin, jossa on jostain syystä pihdattu nappien määräässä, joka johtaa outouksiin käyttöliittymässä. Esimerkiksi Samsungin TV:n kakessa on kymmennen nappulaa enemmän, ja Topfieldissä saattoi olla tuotakin enemmän. Enempi ei toki aina ole parempi.
Lisää varmasti luvassa...
Vanha ja uskollinen Topfieldini poksahti viimeisen kerran ja seikkailun halusta (ja koska järjestäen kaikki muut tarjolla olevat haukutaan maan rakoon) päädyin Dreambox 7025 C Plussaan.
Asentelin Newnigman CF-kortille ja boksi näyttää nyt kiltisti television, tallentaa ja toistaa tallennuksia.
Vaikuttaa kokonaisuutena loistavalta.
Kysymyksiä/huomioita olisi kuitenkin läjä:
1. Kun tein kanavahaun, oletin että kanavat olisivat järjestyneet verkossa määrätyille paikoilleen, mutta ne näyttivätkin menevät aakkosjärjestykseen, eikä kanavien vaihtaminen numeroilla onnistunut! Tämä on nyt ratkaistu tekemällä favorite/bouquet lista, mutta edelleen toki osa kanavista on eri numerolla kuin olettaisi, esimerkiksi paikan kymmenen pitäisi olla tyhjä, mutta siihen ei bouquet taida taipua. Onko tämä as-designed?
2. EPG on ilmeisesti kahden painalluksen päässä, paitsi jos sen virittää pitkään painallukseen?
3. Saako EPG:n sellaiseksi, että se näyttisi suoraan myös ohjelman kuvauksen?
4. Tallennuslistan tyyli ei pysy, sen palautuu aina vakioon vaikka haluaisin tiivistetyn kuvauksilla.
5. Saako tallennuslistan näyttämään suoraan hakemistoja. Tämän hetkinen hakemiston vaihto: Video -> Video -> Menu -> Vaihda tiedostolistaan, on hieman... kulmikas.
6. Plugari suosituksia? Extrana asennettu vasta Auto Timer.
Mielestäni suurin ongelma laitteessa on kaukosäädin, jossa on jostain syystä pihdattu nappien määräässä, joka johtaa outouksiin käyttöliittymässä. Esimerkiksi Samsungin TV:n kakessa on kymmennen nappulaa enemmän, ja Topfieldissä saattoi olla tuotakin enemmän. Enempi ei toki aina ole parempi.
Lisää varmasti luvassa...