Tietyt .TS tallennukset eivät käänny MPEG2 DVD muotoon -Kopiosuojaus tms??

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

chaoscreator

Valvoja
Sijainti
Kemiönsaari
Tietyt .TS tallennukset eivät käänny MPEG2 DVD muotoon -Kopiosuojaus tms??

Tuossa tullut jo joitakin kertoja eteen että kun olen tallentanut jonkun leffan tms dremin kovolle ja ajanut sen alas Dreamtsmanilla PC:n kovolle ja sitten kun yritän avata filen Nerovision expressillä muuntaakseni sen DVD:ksi ei Nero avaakkaan tuota vaan yhdessä osassa tallenuksia (jos olen ottanut sen PC:lle useassa palassa) on joku bitti vinossa, siis vaan yhdessä noista paloista (sama juttu jos otan sen alas yhtenä palana sisältää tämän vinobitin). Pohdituttaa onko noissakin nyt sitten macrovision kopion estosuojaus tai jotain?? Oletteko huomanneet samaa ja miten olette ratkaiseet tämän ongelman? Dreamilla en toistuu hyvin ennen alaslatausta.

Toinen asia jonka olen huomannut mutta siihen ratkaisun jo löysin eli jos itsellä on Win XP:ssä automaattiset päivitykset päällä jämähtää DreamTsman usein kesken latauksen ja samalla häviää verkkoyhteydet jotka saan taas toimimaan kun boottaan pc:n. Tuo ongelma poistuu kun ei pidä päällä automaattisia päivityksiä.
Heitti lokiin sellaista herjaa kun:
ESENT
wuauclt (1948) the database engine stopped
wuaueng.dll (1948) SUS20 clientdatastore. Tehe database engine stopped the instance (0)