jukkhein
Huoltovalikon jäsen
- Sijainti
- Varsinais-suomi
Mikä mahtaa olla vikana, kun päivitin uudempaan geminiin, niin tallennelista kyllä löytyy, mutta tallenteet ei lähde pyörimään.?? En viitti heti sentään alustaakaan.
Eli jos koitan katsoa tallennetta, niin kovalevy kyllä lähtee pyörimään ja aina kun painaa joko play tai kelaus nappeja, niin näytön oikeaan yläreunaan tulee neliö jossa on nurkasta nurkkaan viiva.!!???
Kyselin tätä tuolla toisella alueella jo, mutta kun siellä ei kukaan osannut neuvoa, niin aloitin uudella kysymyksellä.
Poistin sen jo.!!!
Eli jos koitan katsoa tallennetta, niin kovalevy kyllä lähtee pyörimään ja aina kun painaa joko play tai kelaus nappeja, niin näytön oikeaan yläreunaan tulee neliö jossa on nurkasta nurkkaan viiva.!!???
Kyselin tätä tuolla toisella alueella jo, mutta kun siellä ei kukaan osannut neuvoa, niin aloitin uudella kysymyksellä.
Poistin sen jo.!!!