Tallenteet ei lähde käyntiin.

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

jukkhein

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Varsinais-suomi
Mikä mahtaa olla vikana, kun päivitin uudempaan geminiin, niin tallennelista kyllä löytyy, mutta tallenteet ei lähde pyörimään.?? En viitti heti sentään alustaakaan.
Eli jos koitan katsoa tallennetta, niin kovalevy kyllä lähtee pyörimään ja aina kun painaa joko play tai kelaus nappeja, niin näytön oikeaan yläreunaan tulee neliö jossa on nurkasta nurkkaan viiva.!!???

Kyselin tätä tuolla toisella alueella jo, mutta kun siellä ei kukaan osannut neuvoa, niin aloitin uudella kysymyksellä.
Poistin sen jo.!!!
 

Hexi

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Sijainti
Turku
Laitteisto
Sparkle TV + Homatics Box R 4K Plus + 2* Thomson 270 + Synology NAS DS218+ 2 * LG 77" + Genelec + WiiM Pro Plus & Mini + Adam T5V + T7V + T10S
+ Deskmini X600 + CachyOS+Niri + 4 * Deco X50
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

Kimbe

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

lakritsa

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös