tais tuo Telewellin TW EA715 sitten kärähtää

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

chaoscreator

Valvoja
Sijainti
Kemiönsaari
tais tuo Telewellin TW EA715 sitten kärähtää

Oli tuossa eilen ukonilman poikasta ennen kun ehdin töistä kotiin sähköt oli kytektty modemista ja tietsikasta tarkoituksella pois (sähköverkosta) mutta puhelinpiuha oli ukkossuojassa kiinni ja televerkossa. Avovaimo oli kyllä iskenyt senkin sitten irti kun tuli sisälle mutta oli jo jyrähdellyt.
No illalla ei yhteyttä saanut senkun dsl link valo vilkuttaa ja modemin sisusohjelmassa, johon otin yhteyttä selaimen välityksellä, PORT: R1483 TYPE:atm antaa CONNECTED kohdassa punaisen ristin eli ei kunnossa.
Soitin Soneralle ja aamulla soitti tekniikan kaveri ja tsekkasivat linjan ja lähettivät sitten vielä paikalliselle Yit:n Primatelille tsekkauspyynnön.
No Primatelin kaveri soitti iltapäivällä töihin ja sanoi että seisoo pihalla (keskellä metsää) ja että on mitannut kaapelin meidän ulkopuolelle ja signaali tulee hyvin perille. Sanoi että on telewellin TW-EA200 modemi mukana jotta voitaisiin kokeilla toimiiko no kerroin tuohon että olen hommissa ja tulen vasta kello 18 jälkeen himaan. No ehdotti että voisko hän jättä mulle tän modemin kokeilua varten jonnekin ja sovittiin paikka. Ehdotti että käyn heittämässä tuon liikkeeseen kun olen saanut testattua ja mitään kiirettä kuulemma ei ole. YKKÖSLAATUSTA PALVELUA TÄÄLLÄ MAALLA.
No tuolla modemilla tuo sitten onnistuu kunhan ottaa lähiverkon tilasta ja korjaa yhteyden niin hakee tähän ihan toisenlaisen ip numerosarjan kun oli edellisessä käytössä. Tuolla toisella tuosta ei sitten mitään apua ollut. Joten tais tuostakin tulla roskiskamaa.
Pitää nyt tuota Telian ja ETEENKIN TUON YIT:N PRIMATELIN toimintaa kiitellä..