Stream ongelmia

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

visa

Huoltovalikon jäsen
Stream ongelmia

Nyt oon muutaman päivän paininnu noitten stream juttujen kanssa eikä hyvää tule sitten millään.

Saan VLC playeriin kuvan napsauttamalla tuota boxin web interfacessa olevaa möllikkää samoin kuin tuon Web-X-TV:nkin kautta. Ongelmana on, että se kuva on todella huono. Kuva on enemmän pysähdyksissä kuin liikkeessä ja kaiken lisäksi niistä kuvista iso osa on mosaiikkimössöä.

Streamauksen aikana bittivirta boksista koneelle on luokkaa 70-170Kt/s mikä sitten selittää miksi kuva ei voi olla kovin loistokasta. Sitä nyt sitten kyselisin mistä tuo voi johtua?

Tietokone on yhdistetty boksiin suoraan verkkokaapelilla. Koneessa olen kokeillut kahta eri verkkokorttia ja molemmilla korteilla sama tulos. Prossuna on 2800 sempron, 512mt muistia ja näytönohjaimista parempi on jonkin verran iäkäs geforce2, missä olen eri ajureita kokeillut.

Prossukuormat tuon pätkivän streamin aikana ovat olleet maksimissaan siellä 20% tuntumassa, joten koneen puutumisestakaan ei liene kyse.

Raitsa

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Sijainti
Turku
Laitteisto
3 * Nvidia Shield + Synology NAS DS218+ 2 * LG 77" + Genelec + WiiM Pro Plus & Mini + Adam T5V + T7V + T10S - ArcoLinux
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.

visa

Huoltovalikon jäsen

ale

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
oulu

visa

Huoltovalikon jäsen

Takaisin