SkyStar 2, aloittelija ostamassa 1:stä settiään ja motorisoitu lautanen, vinkkejä?

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

juhog

Huoltovalikon jäsen
SkyStar 2, aloittelija ostamassa 1:stä settiään ja motorisoitu lautanen, vinkkejä?

Jatkoa tälle threadille.
Tuohon ohjelmakortti ja salaus asiaan ei sitten tarvitse enää puuttua tässä säikeessä, jottei tätäkin isketä lukkoon, kiitos.

Eli lautasen ostoa olen harkinnut, jotta saisin lisää näkemystä siitä mitä tuolla taivaalla oikein on. Nykyiseen CD:n lahja-antenniin ei ole aikomusta koskea, vaan se saa törröttää tuonne Thoriin vaikka maailman tappiin. Asun siis Itä-Suomessa, kuten tuossa aiemmassa säikeessä todettiin, ja se asettanee jonkinlaisia vaatimuksia lautaselle? Alustavasti olen ajatellut seuraavaa settiä:

Triax TD 110 peili (110 x 100 cm)
MTI Blue line LNB offset
Geotrack H-120 moottori
Painonappikytkin
hinta n.180 e sis. pk. tinkimättömanä

Tilaus on tarkoitus suorittaa netistä osoitteesta www.satman.fi, onko kenelläkään kyseisestä liikkeestä mitään kokemuksia?

Tuo painonappikytkin tulisi ennen korttia yhdistämään CD:n vuokraboxista tulevan loopthrough-kaapelin ja uudelta lautaselta tulevan kaapelin yhteen, jotta Thoria pystyisi katselemaan, vaikka toinen lautanen olisi epäkunnossa (= asennettu väärin ja asentajalla hermot päreinä)

Peili ja LNB ovat ilmeisesti ihan hyviä?

Tuosta moottorista ei ole mitään tietoa, Googlellakaan ei äkkivilkaisulla löytynyt mitään. Speksit löytyy täältä. Onko kenelläkään antaa vastalausetta tuon ostamiselle?

Ja viimeisimpänä ja tärkeimpänä, toimiiko tuo motti SkyStar 2:sen kanssa? Tuon viritinkortin ominaisuuksiin ei kuulu kuin DiSEqC 1.0, ja moottori näyttää olevan 1.2 mallia. Jossakin olen nähnyt, että ainakin Stabin moottori ja tuo kortti pelaisivat yhteen.