Sky:n kanavat mistä ne kannattaisi hankkia?

• Viestiketjun aloittaja rtt
  • Aloituspäivämäärä
Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

rtt

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vantaa
Sky:n kanavat mistä ne kannattaisi hankkia?

Olen tuota asiaa pohtinut kauan ja en varsinaista suomalaista suositelijaa ole löytänyt, tosin muutamia paikkoja itsellänikin on tiedossa mistä sen saisi tilattua siitä ei ole kysymys. Itse kaipasin tuon epävarmuuksien poistumista tuon prossessin kulun suhteen.

Nyt kysynkin jos jollain Sky:n kanavat näkyvät mitä se todella maksaa, ja miten prosessi meni? Tiedän siis hinnan puntina ja olen sen kääntänyt euroiksi mutta siitä ei ole nyt kysmys. Vaan haluan tietää jos tuonne tulee jotain lisä kuluja joita ei mainita.

Jos olen asian oikein ymärtänyt se vaatii aina Sky:n hyväksymän laitteen cami ei siis toimi? olenko oikeassa? Jos mitä laiteita käytätte?

Lähetys tapahtuu Astrasta ja pitäisi näkyä näillä leveys asteilla jotenkin? riittääkö 1.8m peili? jos otan astran sivusyöttönä vastannee noin 1.5m peiliä tai vähemmän. Olisin tietnkin voinut selvittää nuo mistä astrasta lähetys tapathuu ja sillä tuon selvittää myönnettäköön. Mutta toisaalta haluasin aitoja kommenteja näkyvyyteen liittyen. Niin kysymys ei ole siitä etenkö tietäisi että mistä sateliitista se tulee se lähteys vaan tarkempaa tietoa kaipasin miten millä peilikoolla olette mitäkin onnistuneet saamaan näkyviin.

Mitä itse asiaa luin, prosessi menee seuraavalla tavalla. Jos tuon tilaa he luovat minulle osoiteen UK:n ja tilaus tulee siten mahdolliseksi. Mielenkiintoista mhh vielä sanovat sen olevan 100% laillilsta no kai se sitten on...joo joo

Entäpä olisiko mahdollista käyttää Dremboksia tuon Sky:n laitteena? Ostaisin sen paljon mieluumin kuin Pacen laitteen vain tuota varten.

Kiitokset komenteista.. alla muutama linkki mistä saisi tilattua Sky:n

http://www.germansky.com/en/uebersicht/kanaluebersicht.php
http://www.hm-sat-shop.de/31.ghtml

Lisätty vastauksien perusteella..

Ensinnäkin kiitos polarbear:ille hyvästä vinkistä laitteen hakintaan..

Lähinnä mietin tuota kun jos signaali on rajalla kuuluvuuden suhteen saattaa osa kanavista jäädä heikoisi ja siten puuttumaan.

Ihmetelen ja minua hieman harmittaakin miten herkkästi toiset ottaa jos kysyy asiallisesti jotain mikä itseä aidosti askarruttaa.
Myönnettäköön se varmasti jotain jää huomaamatta minulta, koska en ole kauaa seurannut huoltovalikon viestejä.
Täytynee jatkossa lukea enemmän vanhoja viestejä jotta asiat selkeytyisivät.

Mutta eikös foorumien tarkoitus ole toimia asioiden selvittämisen apuna? Ei ole kysymys siitä että leimasin mitään rikoliseksi vaan kyseenalaistan ja mietin itse asiaa toiselta kantilta kuin ilmesti monet... (pahoittelen tyhmiä kysymyksiäni)