Samsung 9500 AY:n a-korttipaikka lakkasi toimimasta

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

PJKuona

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Ylivieska
Samsung 9500 AY:n a-korttipaikka lakkasi toimimasta/ Taistelu Satarmya vastaan alkoi

Minulla on kuukauden vanha Samsung 9500 AY -viritin. Tänään testaillessani Season interfacea, huomasin että ylempi korttipaikka (paikka a) lakkasi toimimasta.

Homma meni suunnilleen näin, olen yrittänyt saada lce:tä toimimaan tuollaisessa vanhemmassa Pentium 75 -koneessa, mutta huonoin tuloksin. Toisessa uudemmassa koneessa sain sen jo toimimaan, mutta koska pidän haasteista, niin olihan se saatava toimimaan myös tuossa vanhassa koneessa.

Kaikenlaisia asetuksia ja muita kokeiluja tuli sitten tehtyä hieman enemmänkin. Kokeilujen ajan minulla oli tuo Season 2 passive interface korttipaikassa b, siis alemmassa. Päätin kokeilla homman toimivuutta myös ylemmässä korttipaikassa, siis paikassa a.

Sammutin virrat virittimestä ja tietokoneesta. Vaihdoin Seasonin ylempään paikkaan. Jostain syystä Season ei mennyt kunnolla pohjaan vaan jouduin painamaan sitä hieman kovempaa. Mistään väkivallankäytöstä ei siis suinkaan ollut kysy, ihan sormenpäillä painaen se sinne meni, mutta hieman enemmän voimaa piti käyttää kuin normaali kortissa.

Hieman tämän kokeilun jälkeen huomasin, ettei tuo a-korttipaikka enää tunnistanut mitään, ei seasonia, eikä mitään kortteja. Olisikohan tuo Seasonin sisään "tunkeminen" voinut nyt jotain rikkoa tuolta korttipaikasta? Jos niin mitä ja miksi? Olisi myös kiva tietää onko mitään tehtävissä, vai onko minun syytä ottaa yhteyttä huoltoon?
 
G

G-man

Rekisteröimätön kävijä
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

satdigi

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

Hexi

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
G

G-man

Rekisteröimätön kävijä
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

satdigi

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
G

G-man

Rekisteröimätön kävijä
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

pipox

Rekisteröimätön kävijä
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

pjukka

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

effer

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

effer

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös